یزدان خوشتیپ یزدان خوشتیپ ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
خاطراتمونخاطراتمون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

❤یـــزدآنــ عــشــقــ ـدخــمــلــ خــآلــشــ ❤

salam............

1394/4/2 15:55
نویسنده : narjes jo0on
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان گلم خوبین

دیشب یزدان اقا و مامان و باباشون واسع افطار اومدن خونه ی ما

جاتون خالی خیلی خوش گذشت من و یزدان توپ بازی  میکردیم و 

امیدیم کامپیوتر رو رو شن کردیم و من واسه اقا یزدان کارتون گذاشتم 

یهو دیدم کامپیوتر خاموش شد گفتم یزدان کامپیوتر رو خاموش کردی 

چشاشو گرد کرد و گفت ببخشید منم گفتم اشکالی نداره عزیزم دوباره روشن

کردیم بعد رفیتیم تو حال بعد مامانم منو صدا زد و گفت اون سوغاتی واسه یزدان  اورده بود رو بیارم

رفتم اوردم خیلی خوشگله یه بلوز و شرت یزدانم به مامانم گفت مرسی خاله بوسمحبت

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

❀عـســـل❀
2 تیر 94 16:57
سلام دوست خوبم خوبی ؟ مسابقه دوم وبلاگم هم شروع شد بفرمائید سری بزنین و شرکت کنین ... شاید برنده ما شما باشی جایزه برای نفر اول : طراحی یه قالب اختصای با عکس دلخواهشه ادرس وبلاگ مسابقه ام : kolbemosabeghat.mihanblog.com
آبجی فاطمه
24 تیر 94 12:47