یزدان خوشتیپ یزدان خوشتیپ ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
خاطراتمونخاطراتمون، تا این لحظه: 9 سال و 13 روز سن داره

❤یـــزدآنــ عــشــقــ ـدخــمــلــ خــآلــشــ ❤

سلامممم

1394/3/27 16:34
نویسنده : narjes jo0on
848 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم دوووسستای گلم 

منن اومددممم

خوبین خوشین 

خیلی دلم واستون تنگ شده بود 

راستی ممنونم بابت نظر های زیباتون

خدارو شکر مامان و بابای گلم دوشنبه

اومد و من رو خیلی خوش حال کردن

خب از اینکه دیگه نزدیک ماه مبارک رمضانه

و من هم باید روزه بگیرم

یه روش هم دارم که همیشه اجراش میکردم داخل ماه 

رمضان که موقعی که روزه هستی انرژی داشته باشی

اینم از روش من: شب رو تا سحر بیدار میموندم 

و موقع سحر سحری میخوردم و نمازمو میخوندم و میخوابیدم

تا وقتی که خودم بیدار شم خیلی جالبه حتما امتحان کنید

دیگه موقی که روزه هستین واسه عصر انرژی  دارین

فداتون قربانتون خوب روزه بگیرین اصلا مریض نشین فداتون بوس بوس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

راحـــله
28 خرداد 94 18:14
وای ماه رمضان اومده با بدبختی و گشنگی هاش
narjes jo0on
پاسخ
هههه چرا ناراحتی خیلی تو ماه رمزان حال میده
♥مامان♥
28 خرداد 94 18:24
اره عزیزم موافقم لینکت میکنم همیشه پیشم بیا ....پسرخاله گلتم ببوس
narjes jo0on
پاسخ
ممنون عزیزم شمام لینکی
مامان آسیه
29 خرداد 94 11:53
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*..........