یزدان خوشتیپ یزدان خوشتیپ ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
خاطراتمونخاطراتمون، تا این لحظه: 9 سال و 13 روز سن داره

❤یـــزدآنــ عــشــقــ ـدخــمــلــ خــآلــشــ ❤

سلامممم..........

1394/3/21 11:59
نویسنده : narjes jo0on
703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبین خوشین

یه چند وقتی نبودم

الان اومدم فقط یه پست بزارم و برم

اول اینکه مامان و بابام رفتند کربلا و من خونه

بابا بزرگم هستم اونام انترنت 

داخل خونشون هست ولی بیشتر سعی میکنم

زیاد خودمو درگیر دنیای مجازی نکنم

اخه میترسم بیش از حد وابسته اینترنت بشوم

بیشتر تو واتس اپ و اینستاگرامم

تو واتس اپ بیشتر با مامانم و بابام حرف میزنم

خداروشکر خواهرم کنارم هست و احساس تنهایی نمیکنم

خونه ی دوتا بابا بزگم نزدیک همه و من همیشه پیاده میرم 

مامان جونم میگه صبر کن با ماشین برو میگم نه پیاده حالش بیشتره

خب خونه ثنا جون اینا هم نزدیک خونه بابا بزرگم هستش من الان دارم 

این پست رو از خونه ی ثنا اینا میزارم

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

پریسا
21 خرداد 94 12:38
سلام یکی از دوستام بهم اینو داد نمیدونم تا چه حد میتونه درست باشه ولی ارزش دیدن داره ،حتماً ببینید حجمی نداره شانسه در خونتونو زده از دست ندید ، http://hn6.asset.aparat.com/aparat-video/6e0f69e7ffb5d18e11c493404b086bef2435638-240p__51676.mp4 نامه شانس
narjes jo0on
پاسخ
باشههه
پریسا
21 خرداد 94 22:51
سلام عزیزم خوبی؟ دیگه داشتم نگران می شدم که رفته باشی. زیارت پدر و مادرت هم قبول باشه. امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی. راستی ثنا رو از طرف من یه ماچ گنده کن. بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس. دوست دارم خیلی زیاد.
narjes jo0on
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شما خوبی چشم حتما
سما مامان فرشته ها
22 خرداد 94 10:06
سلام نرجس جونم ايشالا مامان و بابا به سلامتى بيان و زيارتشون قبول باشه اميدوارم كنار پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها و آبجى جون خوش باشيد. بوووووووووووووس واسه يزدان جونم و دخمل خاله ى گلش نرجس جون
narjes jo0on
پاسخ
سلام خاله ی گلم خیلی ممنونم
❀عـســـل❀
24 خرداد 94 18:31
سلام خوبی؟؟؟ وبلاگ قشنگی داری من یه وبلاگ دیگه دارم توش مسابقه برگزار میکنم هر هفته هم یه مسابقه جدید داریم با کلی جایزه اینم ادرسش حتما بیا و شرکت کن شاید برنده بشی kolbemosabeghat.mihanblog.com
سما مامان فرشته ها
25 خرداد 94 14:16
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
narjes jo0on
پاسخ
سلام چشممم
مامانی
26 خرداد 94 1:43
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .
❀عـســـل❀
26 خرداد 94 16:00
سلام دوست خوبم ... خوبی؟؟ من توی مسابقه ایدا و نیکتا شرکت کردم ... مسابقه ی عکاسی میشه بهم رای بدین ؟؟؟ رای دادن خیلی ساده اس ... فقط کافیه برید به ادرس زیر : http://a-n94.niniweblog.com/post2.php و توی نظراتش کد 1 رو ارسال کنی عکس اولی رو من فرستادم ممنون میشم بهم رای بدی ... مرسی
خــــــــودمو خـــــــــودشـــــــ
27 خرداد 94 14:35
............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ..............................@
راحـــله
28 خرداد 94 18:15
لینکی....تو هم لینکم میکنی؟با اسم نی نی لوگو
narjes jo0on
پاسخ
شمام همین طور