یزدان خوشتیپ یزدان خوشتیپ ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
خاطراتمونخاطراتمون، تا این لحظه: 9 سال و 13 روز سن داره

❤یـــزدآنــ عــشــقــ ـدخــمــلــ خــآلــشــ ❤

خاطرات.....

1394/3/2 9:11
نویسنده : narjes jo0on
669 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یزدان جونی

خوبیییییییییییی

توی این چند روزی که نبودم

با یزدان جونی کلی خاطره دارم

اول ازاینکه همراه یزدان رفتم

خونه اقا جون خیلی خوش گذشت

من و یزدان و ثنا رفتیم

داخل ماشین و پخش ماشین رو روشن کردیم و اهنگ

گوش دادیم یزدان که سردسته بو همون مارو برد

روز بعدش رفتم خونشون

یزدان رفته بود خونه ی عموش

به قول خودش رفته

بو با یک دو سه یعنی(یکتا ) که دختر عموشه بازی کرد

وقتی منو دید کلی جیغ زد

از خوش حالی سوار مشین شارژی می شد  وبازی می کرد

منم وقتی سوار ماشن شارژیش میخواستم بشم

اصلا جام نمیشد قدم بلنده به خاطر همین

            خندونکپایان خاطرات ماخندونک

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

پریسا
2 خرداد 94 10:05
جااااااالب و خوب بود. وبلاگ خوشگلی داری. در ضمن من لینکتون می کنم.
narjes jo0on
پاسخ
مممنونم لینکت کردممم
*هليا*
2 خرداد 94 11:05
خاطراتره ي خوب وجالبي بود ايا با تبادل لينك موافقي عزيز
narjes jo0on
پاسخ
مممنونم بلههههلینکی
نیکتا
2 خرداد 94 11:25
خاطره ی جالبی بود عزیزم
narjes jo0on
پاسخ
ممنونم
پریسا
2 خرداد 94 16:21
جواب بده. نظرم عوض شد بیا شروع چت.
مامانی
3 خرداد 94 9:02
سلام مرسی به وبلاگ دخترم سر زدی موفق باشید
❀عـســـل❀
8 خرداد 94 14:13
خاطره بامزه ای بود ... پیشم بیا ... نظر فراموش نشه
narjes jo0on
پاسخ
چشم